Önkormányzati pályázati adatlap – 2016 (régi változat, nem aktuális)

 

1. Működési költségek: tekintettel arra, hogy a működési költségek egy jelentős részét Hámori Gábor nagylelkű ajándéka megoldotta, már csak néhány működéssel kapcsolatos tétel maradt:

  • a majdan, szintén ajándékként érkező számítógéphez egy rendszergazda, aki rendbe teszi (Gruber Nándorra gondolunk, akit kérnénk, hogy az Önkormányzat térítésmentesen irányítson át néhány órára). Az ő felmérése alapján komplett munkahely kialakítása, tiszta szoftver, monitor, asztali lámpa, másoló-szkenner-nyomtató, tehát egy komplett munkahely kialakítása, ami elengedhetetlen a pályázatok beadásához                                                                               eHUF 400
  • irodaszerek, reklámanyagok (molino)                                                   eHUF 250
  • honlap készítéséhez szükséges dologi költségek                               eHUF 150
  • a bútorozáshoz szükséges irodai kiegészítők, asztali lámpa stb.  eHUF 200
  • postaköltség                                                                                                   eHUF 200
  • könyvelési díj, ügyvédi költség, bankköltség                                       eHUF 250

Ebben a témakörben Dr. Hámori Gábor a kapcsolattartó.

2. 2016. évi rendezvények: Ebben a témakörben külön pályázatot nyújtottunk be, összesen 2,395 e HUF értékre pályázva az NEA-hoz.
2016-ban 3 rendezvényt kívánunk felvállalni:

  • Akarattyai Bucsu,
  • Lábtenisz bajnokság a Bercsényin,
  • nyugdíjasok kirándulása.

A NEA-hoz benyújtott pályázaton elnyert összeghez tartozó 10 % önrészben az Önkormányzati finanszírozásra számítunk.

Ebben a témában Dr. Hámori Gábor és Ránky Emőke a kapcsolattartó.

Akarattya szépítése érdekében az alábbi javaslatokat tesszük, melyek megvalósításában az egyesület tagjai aktív önkéntes munkát, szervezést vállalnak:

  1. Padok és szemetesek

Az Egyesület azzal a kéréssel fordul az Önkormányzat felé, hogy meghatározott számú padot és szemetest helyezzen ki a Kisfaludy sétányra, valamint az Árpád útra 2016 évben. Az Egyesület bejárás során kialakított, a pontos helyekre vonatkozó javaslatait a melléklet tartalmazza.  Az Önkormányzattól kapott információ szerint egy pad, valamint a hozzátartozó szemetes bekerülési ára HUF 150 e  Ft volt 2015 évben.  Ezzel párhuzamosan Egyesületünk mozgalmat hirdetne tagjai körében: „Fogadj örökbe egy padot”címmel. Az örökbefogadott pad+szemetes költségét felvállalók neve megjelenne egy a padra kitett táblácskán: „Ezt a padot a………család adományozta Balatonakarattya 2016.” A meghirdetés megjelenne a Facebookon, a honlapon, ill. email levelező rendszeren keresztül, továbbá kifüggesztett plakátokon.

A Kisfaludy sétány és az Árpád úti kihelyezést 2017-ben újabb területek követnék a strandok környékén, ill. a tagság által javasolt területen.

Ebben a projektben az Önkormányzat előfinanszírozását szeretnénk megpályázni. Költségvonzata várhatóan nem lenne, mivel csak annyi pad+szemetes kerülne megvásárlásra, amennyit felvállalnának tagjaink.

Ebben a témában Ránky Emőke és Kardos Gáborné a kapcsolattartó.

  1. Javasoljuk biciklis pihenő létesítését a Bakony és az Árpád út sarkán. A pad+szemetes meghirdetésre kerülne a „Fogadj örökbe egy padot” akcióban. Kérnénk a kút ivókúttá alakítását, valamint egy ízléses bicikli támasz kihelyezését. Ezen terv bekerülését 100 e HUF összegben tartjuk megvalósíthatónak.

Ebben a témában Ránky Emőke és Kardos Gáborné a kapcsolattartók.

  1. Isten hozott! és a Viszontlátásra! táblák kihelyezése a község be-, ill. kivezető útjain (4 vagy 6 darab). Javasoljuk az akarattyai kerítéseken hagyományosan megjelenő tulipános minta felhasználását, esetleges levédését. Önkéntes munkával szívesen részt vennénk a táblák kialakításának folyamatában.

Ebben a témában Ventics Ágnes a kapcsolattartó.

  1. Felkérjük az Önkormányzatot Balatonakarattya turisztikai térképének elkészíttetésére, kitáblázására. Az Egyesület a mellékelt térképeknek megfelelően javaslatot tesz 5 ajánlott szabadidős, rövidebb, hosszabb, séta, futó útvonal és egy úszóverseny pálya kijelölésére. Az úszóverseny tervezett időpontja: Akarattya függetlenség napja. Amennyiben megfelelőnek tartják javaslatainkat, kérjük az útvonalakat feltüntetni térképpel ellátott információs táblákon, a mellékleteknek megfelelően, ill. a javasolt helyeken.

Ebben a témában Szeles Dezső és Ventics Ágnes a kapcsolattartó

 

 

 

 

 

Hírdetés

3 gondolat “Önkormányzati pályázati adatlap – 2016 (régi változat, nem aktuális)” bejegyzéshez

Minden vélemény számít!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.